Wójt Gminy Dopiewo
ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji na stanowisko
ds. utrzymania dróg
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- stała troska o utrzymanie i modernizację dróg
- koordynacja wszelkich prac realizowanych na drogach
- przygotowywanie przetargów na modernizację dróg - bieżące i zimowe utrzymanie
- nadzór nad pracami realizowanych na drogach, odbiór techniczny
- monitoring stanu nawierzchni dróg gminnych
- uzupełnianie oznakowania pionowego i poziomego
- przyjmowanie zgłoszeń o awariach na drogach i dalsze prowadzenie sprawy z wykonawcą
- przyjmowanie zgłoszeń awarii oświetlenia drogowego i zlecanie ich napraw do ENEA Opalenica
- obsługa mieszkańców przychodzących bezpośrednio do Urzędu w zakresie prowadzonych spraw
- korespondencja elektroniczna z mieszkańcami zwracającymi się bezpośrednio na adres pracownika
zajmującego się drogami
- przygotowywanie propozycji odpowiedzi na mailowe zapytania dotyczące dróg, przychodzące na adres urzędu
i wójta
- przyjmowanie wniosków i pism dotyczących modernizacji dróg oraz odpowiedzi na nie
- prowadzenie spraw związanych z montażem progów zwalniających
- przegląd faktur dotyczących napraw nawierzchni dróg
- przegląd faktur dotyczących napraw oświetlenia oraz dostaw energii
- prowadzenie spraw związanych z przycinaniem i wycinką drzew oraz krzewów w pasie drogi
- przyjmowanie projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia prac w pasie drogowym i ich analiza
- współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych, między innymi w zakresie awarii na drogach powiatowych w
gminie, kierowanie wniosków o modernizację nawierzchni i oznakowania
- współpraca z wykonawcami remontów dróg
- zamówienia związane z utrzymaniem dróg: sól drogowa, piasek, progi zwalniające, lustra, znaki, malowanie
oznakowania poziomego, słupy przystanków autobusowych
- przygotowywanie projektów organizacji ruchu – zmiana docelowej organizacji ruchu – wysyłka do
zatwierdzenia
- przygotowywanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów
Wykształcenie:
- wyższe techniczne
Wymagania konieczne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- nie był karany za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagania pożadane:
- praktyka na podobnym stanowisku
- staż pracy w administracji publicznej
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym
- znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym
- znajomość Ustawy o zamówieniach publicznych
- prawo jazdy kategorii B
- obsługa komputera
- dyspozycyjność
- Wymaganie dokumenty:
- list motywacyjny oraz CV
- odpisy lub kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
- oświadczenie (lub zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego), że kandydat nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
- oświadczenie,że kandydat wyraża zgode na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie
pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2002r, Nr 101, poz.926 z póżn.zm.)
Bliższe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Dopiewo pod nr telefonu (61) 8148-213.
Oferty należy nadsyłać w terminie do dnia 12 lutego 2011 r. na adres:
Urząd Gminy
62-070 Dopiewo
ul. Leśna 1 c
Sekretariat
Kandydaci dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej o jej terminie zostaną powiadomieni.
Zastrzegamy, że nadsyłane oferty nie będą odsyłane.